Oavsett om ni är klar att göra en RFP eller inte,

så kan vi som global aktör hjälpa er

Ibland så vet vi som företagare vad utmaningarna är, och är klara att lämna in en RFP - Vi behöver bara en branschledande global aktör.

 

Ibland så vet vi att det finns olika utmaningar, men vi vet inte vad som är bäst, och skulle ha fördel av att få hjälp av en kunnig global aktör för att skapa ett underlag till oss för en RFP

 

 

Flexibilitet som gör att ni kan välja vad ni behöver

 

 

GEOGRAFI

Ett företag, EMEA, APAC, Amerikas, Globala team, Regionala team

ANSVARSOMRÅDE

Inköp, Försäljning, Finans, HR, Logistik, Marknad

GRUPP

Alla nivåer, Nyanställda, Mellanchefer, Högre chefer, Trainees, Nyanställd/befodrad

LEVERANS

Virtuell, Klassrum, Konsultation, eLearning, Hybrid/Blandning, Träning av egen tränare

LÖSNING

Skräddarsydd, Färdigpaketerat, Globalt upplägg, Lokalt upplägg, Arbetsbok, Verktygslåda

ADMINISTRATION

Centralt, Regionalt, Lokalt, Endast en kontaktyta, Halvårsrapporter, Kvartalsrapporter

BETALNING

Globalt pris, Central betalning, Lokal betalning, Regionalt pris, Lokalt pris, Pris per deltagare

UPPRÄTTHÅLLANDE

Extern Coachning, Intern Coachning, Supportpaket till chefer, Träna er tränare, Inbäddade övningar, Inbäddade webinarier

MÄTBARHET

ROI mätning, KPI, Capability Survey, Kompetensmål, Mjuka kunskaper, Betala för resultat upplägg

SPRÅK

Välj mellan 29 olika språk:

 

Engelska, japanska, Danska, Norska, Ryska, Turkiska, Spanska, Slovakiska, Svenska, Polska, Arabiska, Franska, Malaysiska, Mandarin, Litauiska, Bahaska, Ungerska, Finska, Koreanska, Bulgariska, Italienska, Kantonesiska, Tyska, Tjeckiska, Grekiska, Portugisiska, Thailändska.

Kontakta oss

Via vårt formulär nedan eller ring oss på

+46 (0)733 897 977

 

 

ingen fil vald

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. We value your privacy. For more information please refer to our Privacy Policy.


RFP Råd

 

 

VÄLJ EN SPECIALIST

Välj en specialist - de är duktiga eftersom det här är vad de gör hela tiden.

FOKUSERA PÅ BEHOVET

Fokusera verkligen på behovet och inte på metodiken - förklara behovet och låt dem definiera lösningen.

TYDLIG GENOMGÅNG

Var tydlig vid din genomgång - dela med dig av ditt mål och vilket resultat du vill uppnå.

PRISSÄTTNING

Ha en brett synsätt på pris - om fördelarna är 10 gånger större än priset, så är det billigt.

REFERENSER

Be om referenser - existerande och tidigare klienter se igenom vanligt säljsnack

URVALSKRITERIER

Dela med er av era urvalskriterier - de bidrar till att visa er det bästa urvalet

ROI

Acceptera inte billigare offerter med obefintlig ROI

FÖRKRAV/VILLKOR

Ställ inte alltför många inledande villkor - ni kommer bara begränsa ert val av leverantör

RÅD

Var inte rädd för att be om hjälp av experter innan ni skriver er RFP

ONÖDIGT DETALJERAT

Var inte alltför detaljerad - det begränsar kreativiteten

KONTRAKT

Använd inte standardkontrakt som har irrelevanta klausuler - skräddarsy dem för att passa ert kontrakt

KULTURELL ANPASSNING

Underskatta inte vikten av en kulturell passning - lokalt språk och affärspraxis

Letar ni efter ett land?

Letar ni efter en global lösning?